Een secretaresse op afstand helpt je met administratieve en organisatorische werkzaamheden

Stel je eens voor…

Je bent een bedrijf gestart omdat je een bepaald product verkoopt of een dienst kan leveren waar je goed in bent. Echter, bij een eigen bedrijf horen altijd (administratieve) werkzaamheden waar je eigenlijk geen tijd voor hebt. Een secretaresse op afstand of een virtueel assistent kan dan uitkomst bieden. Deze assistent kan bepaalde administratieve werkzaamheden overnemen of de agenda/mailbox beheren.

Voordelen secretaresse op afstand

  • geen personeelslid dus je hebt niet te maken met verplichtingen zoals doorbetalen bij ziekte of arbeidsongeschiktheid
  • flexibel, overleg over (extra) werkzaamheden
  • geen extra werkplek op kantoor nodig
  • zelf tijd om te ondernemen/groeien

Nadelen secretaresse op afstand

  • bij aanvang bewust tijd in elkaar investeren om te bepalen hoe je gaat werken en om aan elkaar te leren kennen
  • overleg en communicatie blijven belangrijk voor een goede samenwerking
  • het idee van geen controle over uitvoering van de werkzaamheden (lees snel de volgende alinea hoe ik hiermee omga)

Je kunt het idee hebben dat je niet weet waar je aan begint als je mij inhuurt. Omdat je een professional inschakelt kan je ervan uitgaan dat ik de  gevraagde werkzaamheden efficiënt uitvoer. Misschien wel efficiënter dan als je ze zelf zou uitvoeren. Mijn credo is ‘ je moet doen waar je goed in bent’, jij in ondernemen en ik in ondersteunen! Maak gebruik van mijn jarenlange ervaring.

Wanneer ben je toe aan je eigen secretaresse op afstand?

Welke werkzaamheden zou je willen uitbesteden? Waar zou iemand anders beter/efficiënter in zijn? Hoe ga je zelf graag te werk? Zoek de virtueel assistent die hierin bij je past. Investeer vooraf tijd in het elkaar leren kennen en vertrouwen zodat je tijdens het werk voordeel aan hebt. Mocht je een bedrijf hebben in West-Brabant en wil je liever dat ik een dagdeel op jouw bedrijfslocatie kom ondersteunen, dan doe ik dat graag!

Call Now Button