Administratie
Correspondentie
Social Media
Voor ZZP-ers, Small Business en MKB.
Christel regelt het voor een vast bedrag per maand.
Al vanaf 1 uur per week.
Snel en accuraat.
Administratie
Correspondentie
Social Media
Voor alle ondernemers
Heb je als ondernemer of zelfstandige taken die iedere maand blijven liggen omdat je er gewoon niet aan toe komt? Misschien ben je er niet goed in of heb je er gewoon geen tijd voor. Geen punt, ik vang dat graag voor je op.
Hoe werk ik? Je huurt me in voor een vast aantal uren per maand of per project. We nemen samen de werkzaamheden door, maken een plan van aanpak en ik ga aan de slag. Zo gemakkelijk is het!
Voordelen Virtueel Assistent
Werken met een Virtueel Assistent heeft veel voordelen.
Efficiënt omgaan met eigen tijd
Snel schakelen via mail of WhatsApp om werkzaamheden te bespreken.
Beheersbare kosten
Vooraf spreken we af hoeveel uren ik voor je werk. Verantwoording via uurregistratie. Extra uren in overleg.
Snel & effectief
Ik werk snel en accuraat, je kan er van uitgaan dat ik mijn afspraken nakom.
Werkzaamheden van een Virtueel Assistent
Als virtueel assistent zorg ik voor alles waar je als ondernemer geen of minder tijd voor hebt
Administratie
Facturen maken en versturen, ‘bonnetjes’ verwerken in de crediteurenboekhouding of andere financieel-administratieve (terugkomende) werkzaamheden.
Correspondentie
Mailboxen in de gaten houden, mail beantwoorden indien afgesproken, opschoning en beheer mappen.
Organiseren
Een vergadering beleggen? Een bedrijfsfeest organiseren of een bloemetje regelen voor een collega?
Nieuwsbrieven
Opstellen van nieuwsbrieven en het verzenden via MailChimp/ActiveCampain/NovaNews etcetera.
Database beheer en CRM
Zorgen voor een up-to-date database. Vullen van CRM systeem en onderhouden.
Zoekmachine adverteren
Opzetten en onderhouden van campagnes/advertenties via Google Ads.
Christel heeft me echt uit de brand geholpen! Ze doet de administratie van mijn cursussen, heeft mijn mailbox tot nul teruggebracht en staat me met raad en daad terzijde op het gebied van administratie, PR en marketing. Ik ben haar super dankbaar!
Christel heeft ons team met haar kennis en slagvaardigheid goed ondersteund. Ze is pro-actief, hulpvaardig en een harde werker. Zij is een waardevolle aanvulling op ons team.
Het bijhouden van de administratie is was voor ons vaak een last-minute actie. Christel verzorgt nu maandelijks de communicatie met onze boekhouder en structureert de maandelijks bonnen-regen en in- en uitgaande facturen en betalingen.
Interessant om te weten
Lees interessante artikelen over mijn vakgebied en alles wat ondernemers bezighoudt.
Secretaresse op afstand, efficiënt voor iedere ondernemer
Leestijd 1:45 Voorbeeld uit de praktijk De laatste tijd spreek ik regelmatig ondernemers die eigenlijk toe zijn aan een extra medewerker voor de administratieve of secretariële ondersteuning. Ze vertellen over werkzaamheden die blijven liggen en opstapelen...
Na een opgeruimd bureau, weg met de geeltjes?
Leestijd 1:30 Opgeruimd, maar nog niet klaar Gisteren een slag geslagen met het opruimen van mijn bureau. Het brievenbakje met drie lades staat mij leeg aan te staren, alles is ondertussen verwerkt en opgeruimd. Helaas liggen rond mijn toetsenbord nog een hele lading...
Een opgeruimd bureau geeft overzicht maar hoe bereik je dat?
Leestijd 2:55 Hoe ziet je werkplek er nu uit? Staan het bureau, printer en kast(en) op een logische plaats? Kijk je uit op een muur of naar buiten? Heb je een overvolle kast en ligt daarom je bureau vol? Voor opruimen heb je tijd nodig. Tijd die je normaal...
Klaar voor een vrijblijvende kennismaking?
Mail me!
Ik kom graag naar je toe om de mogelijkheden van mijn dienstverlening te bespreken!